poniedziałek, 31 stycznia 2011

Bye .

Ehh , trudno . Koniec . Nie mam ochoty pisać już na blogu . Czasem może wpadnę i coś napiszę . Możecie teraz czekać nawet 100 lat ale ja nie napiszę . Nie mam ocohoty straciłam wenę pisania tego bloga . Już te za..srane metamorfozy mnie znudziły . Może kiedy indziej ale z metamorfozami jest pauuza . Już ta moda mi w dupe nie idzie . 'Moda przemija , styl pozostaje' . Ehh , narazie radzcie sobie sami z modą ja płynę na Hawaje .Jak najdalej o mody .

Game over .

piątek, 28 stycznia 2011

Ciuchy ( nie dla was XD)

Otóż chcę się podargować z Agatą :P . To co jest na biało poskeślane to sprzedam ale od 15-50 :P . Te ciuchy są dla mnie ważne xD . Co na czerwono poskreślane to nieee sprzedam Chyba  , że naprawdę cena będzie do ucierania rączek (haha)

czwartek, 27 stycznia 2011

Powrót .

Witam , Hey , Hello , Aloha , Ahoj , Bonjur .
Agata też odeszła xD . Więc nie czułam się na siłach (XD).Nawet nie miałam chęci . Teraz blog nie będzie tylko z metamorfozami  . Będzie ze sceneriami z apartamentami .Wszystko .
Z nudów robiłam metamorfozę Kejrze fał xD . Myślę , że wygląda trochę lepiej . Teraz będę grać na swoich falach .

niedziela, 16 stycznia 2011

LOLLOPOIL x2 (XD)

No cóż, nieźle się złożyło, że wczoraj zrobiłam także tą samą metamorfozę. XD
Boizu, a więc tak :

PO.



Starałam się coś zrobić coś dziewczęcego, ale chyba przesadziłam z kredką.

PO.



Jedyne co mogę tutaj skomentować, to... chustkę którą dałam na udzie. Jakoś mi się to kojarzy z punkem z lat 70-80. Tylko problem w tym, że nigdy kogoś takiego nie widziałam...
No cóż. Co tam poradzim, mam nadzieję, że się podoba.

sobota, 15 stycznia 2011

LOLLOPOIL

*Informejszyn - No a więc na blogu jest nowy nagłówek , ale , ale jeszcze jedno ; Demetria123_4 ( Laura ) odchodzi ze stardoll i z bloga ;c . No ale jeszcze jest Punkie i Ja .
Jest genialnie . Jedynie do czego się przywalę to do tych dwóch pieprzyków , tak jakoś odstają .Te włosy mają 'jaskrawy ' kolor ale tutaj pasują . Ocena 8/10
Screen był robiony dawno , dawno temu ;d .
Dopiero jak wykonałam ten makijaż skapowałam się , że zrobiłaś podobny . Makijaż w moi  wydaniu jest trochę delikatniejszy .
Jest fajnie ten strój strasznie pasuję do wyrazu twarzy :o . 8/10
Miałaś strasznie dużo ciuchów które mi się podobały . Ale postanowiłam na taki prosty i elegantszy strój ;) .

czwartek, 6 stycznia 2011

Whiteewhisper


Nie, nie i nie! Ta twarz woła o pomoc. Te oczy - chyba najgorsze jakie są na stardoll. Nos - w tym przypadku wygląda fatalnie. Karnacja - najgorsza z wszystkich. Fryzura - szkoda gadać. Przykro mi, ale nic dobrego nie mogę powiedzieć. Dam 2 pkt. za to, że jednak trochę się napracowałaś.

Ocena:
2/10


I to również nie jest dobre. Te oczy, one wszystko psują. ;/ Nic lepszego nie potrafiłam wykonać. 


Może troszkę lepiej niż z makijażem, ale wciąż tak samo tandetnie. 70% dolek na stardoll wygląda mniej, więcej tak samo jak ty. Te tatuaże zwykle wprowadzają coś ostrego do stylizacji, niestety tutaj wyglądają one kiepsko. 

Ocena:
2,5/10

Miałaś 3 strony rzeczy. Niestety mało się nadawało. ;/ Przydałby się pasek [ którego nie znalazłam ] Stylizacja jest banalnie prosta, ale ujdzie w tłoku. (:

Weronika8377-ocena O.O

No więc zacznę od tego , że jestem zła na siebie .
Z nudów chciałam zrobić  nową prezentację . Usunęłam ją a nowej nie mogę zrobić tzn . kod html  coś inaczej robi xD . Więc przetestuję swoją wiedzę i zrobię pierwszą ocenę jaką robiłam w życiu xD . I proszę żebyście w komentarzach napisali czy dotego się nadaję .Zaczynamy adin , dwa , tri , czitirie , piat a nawet szast mieseców .

Może i to moja pierwsza ocena , ale nie będę słodziutka , milutka i miła . Słabo mi sie to podoba .Ok . wyglądasz jakbyś była opalona ale usta wgl nie pasują biale usta to 'ciemnej' kobiety . 5/10
Wiadomo , że znowu będzie surowa ocena . Bo , masz ładne , cenne i modne ubrania  . Mogłabyś więcej się postarać 6/10.

Ten pokój jest ... okropnie świetny . Bardzo mi się podoba 9/10
Skojarzyło mi się to z piosenką Michaela Jacksona "Black or White" ;D . 7/10
No jest  dobrze . A mi  się skasowała prezentejszyn :c . Ok 8/10
Yyyy :c . Będę płakać , bo nie mogę się do nieczego przyczepić ... Bo ja nie pisałam na starblogu 3 miesiące xD 7/10
Nie , nie , nie nie . 4/10
Moja recenzja :
Ogólnie jest okej. Jedynie mogę się przyczpeić do stroju , medoll i scenerii . Ale ogólnie jest  dobrze ocena ogólna : 46/50 ^^ .

metamorfoza Oliwia111kitty .

PRZED.



Nie będę owijać w bawełnę. To. Jest. Katastrofa! Zmieniaj wszystkie części twarzy, jedyne co jest jako-takie to nos.

PO.



Zrobiłam co umiałam. Masz mało kosmetyków, więc chyba nie muszę tłumaczyć?

PRZED.



Wszystko pasuje do siebie, nawet pies. Jest w porządku, normalnie. Niestety - nic ponadto kochana.

PO.



Ahh, twoja szafa jest w takim samym stanie co kosmetyczka. O zgrozo, nie podoba mi się wcale to co stworzyłam. Wygląda to jak neonowo-mhroczna-królowa śniegu. No cóż. Głowę zasłoniłam, bo wkurzała.

poniedziałek, 3 stycznia 2011

Lala67856

* Przepraszam Lala67856 za 2 tygodniowe opóźnienie metamorfozy .Zachowałam się durnie .
Jest dobrze . Masz bardzo schludny makijaż oczu  , tak jak policzków . Hmmm ... Usta są fajnie pomalowane  . Ale a tą fryzurą bym się wstrzymała w tej stylizacji .Moja Ocena : 6/10
Nie wiem o czym myślałam jak robiłam ten makijaż xD . Yhym  wiem , że jest dziwny  . Ale według mnie ciekawy . Kolory bardzo  ładnie się zlewają oczy są pomalowane niebieskim tuszem .
Może być ..8/10
Haha , ale jaja . Do bluzki użyłam czarnego gorsetu , i spódnicy .Marynarkę  i spódnicę . Do tego rajstopy i 2 pary butów ....Parasol i kapelutek

niedziela, 2 stycznia 2011

Dropssek


Zacznę od fryzury, która mi się średnio podoba. Do tej opaski znacznie lepiej pasowałyby czarne włosy. Brwi sprawiają wrażenie lekko zdenerwowanej. No i tyle uwag. Reszta jest w porządku. Podoba mi się sposób pomalowania policzków. Tylko nie jestem pewna czy ten sposób malowania oczów już się nie przejadł?

Ocena:
6/10



Włosy pomalowałam farbą do pasemek w podobnym kolorze, aby nadać im blasku. ;] Oczy - w kolorze brązowym z domieszką złotego. Środek ust maznęłam lekko błyszczykiem.


Prosto, ale ładnie. Muszę powiedzieć, że jest lepiej niż z makijażem, choć trochę nudno. Stylizacja trochę monotonna, ale nie ma kiczu. Przydałyby się rajstopy.

Ocena:
7/10


Od razu powiem , że screen robiłam 2 dni temu! I tak parę podmieniłam, ale tego nie chciałam już kasować. ;] Chyba wszystko co zrobiłam widać na obrazku.