Witajcie ;) . Dziś jest Sylwester czyli koniec tego roku więc z tej okazji życzę wam spełnienia marzeń i szczęśliwego nowego . Bo teraz chyba tylko to się liczy .
piątek, 31 grudnia 2010
czwartek, 30 grudnia 2010
_-Me-_12
środa, 29 grudnia 2010
_-Me-_12
PRZED.

Nie wiem co powiedzieć. Bo kosmetyków nie masz, nie byłaś superstar, ale wiadomo - o tym się nie dyskutuje. No ale jednak - mogłabyś się trochę postarać przy częściach twarzy - te są szkarłatne! Jedyne co fajne, to brwi. Fryzura też niczego sobie.
PO.

Niewiele mogłam zaradzić, ale uważam, że przy tym kolorze włosów lepiej wygląda fiolet.
PRZED.

Tutaj mogę ciebie już koleżanko 'opieprzyć'. Miałaś całe pół roku na zakupienie fajnych ciuchów! A co widzę? Nic. Zero kreatywności. Po prostu - 'sru'.
PO.

Wybaczcie, ale nie miałam wyboru. Wogule.
Pozdrawiam, Punkie_13.

Nie wiem co powiedzieć. Bo kosmetyków nie masz, nie byłaś superstar, ale wiadomo - o tym się nie dyskutuje. No ale jednak - mogłabyś się trochę postarać przy częściach twarzy - te są szkarłatne! Jedyne co fajne, to brwi. Fryzura też niczego sobie.
PO.

Niewiele mogłam zaradzić, ale uważam, że przy tym kolorze włosów lepiej wygląda fiolet.
PRZED.

Tutaj mogę ciebie już koleżanko 'opieprzyć'. Miałaś całe pół roku na zakupienie fajnych ciuchów! A co widzę? Nic. Zero kreatywności. Po prostu - 'sru'.
PO.

Wybaczcie, ale nie miałam wyboru. Wogule.
Pozdrawiam, Punkie_13.
Kasiula-112
Jest znośnie . Makijaż oczy nie jest zły , ale mógł być lepszy . Policzki są dziwnie pomalowane . A włosy średnio mi się podobają .
Sama z siebie jestem zadowolona . Oczy pomalowałam dwoma cieniami i jedną kredką . Włos przefarbowałąm na brąz , a policzki pomalowałam na lekki róż .
Taa .. Według mnie to tylko chciałaś się zaszpanować hot buysami .3/10 Nie podoba mi się ta 'kreacja' , że tak powiem .
Średnio mi się podoba . Tylko te rzeczy spodobały mi się w twojej szafie .
Natalia .
Sama z siebie jestem zadowolona . Oczy pomalowałam dwoma cieniami i jedną kredką . Włos przefarbowałąm na brąz , a policzki pomalowałam na lekki róż .
Taa .. Według mnie to tylko chciałaś się zaszpanować hot buysami .3/10 Nie podoba mi się ta 'kreacja' , że tak powiem .
Średnio mi się podoba . Tylko te rzeczy spodobały mi się w twojej szafie .
Natalia .
Maja430
Jest strasznie . Wyglądasz jakby ktoś Ciebie oblał wiadrem wody przez tą fryzurę .O makijażu już nie wspomnę . Jestem fanką cieni LUXE ale tu wygladają one makabrycznie . Te różowe 'coś ' na oku wygląda jakbyś była pobita . Nie mam już nic więcej do powiedzenia . 2/10
Ta lalka chyba 'ożyła' . Wiem , że makijaż jest trochę krzywy ale nie miałaś ani jednej kredki do oczu -.- . Policzki jak zawsze na czerwono , a usta pozostawiłam w naturalnej barwie .
Najdziwniejszy strój jaki w życiu widziałam .3/10
To były jedyne NORMALNE ubrania jakie miałaś w szafie . Natalia (Elena6573)
Ta lalka chyba 'ożyła' . Wiem , że makijaż jest trochę krzywy ale nie miałaś ani jednej kredki do oczu -.- . Policzki jak zawsze na czerwono , a usta pozostawiłam w naturalnej barwie .
Najdziwniejszy strój jaki w życiu widziałam .3/10
To były jedyne NORMALNE ubrania jakie miałaś w szafie . Natalia (Elena6573)
nanka305

Nie ukrywam, iż w ogóle mi się to nie podoba. Oczy pomalowane [niestarannie] na całą długośc powieki. 153734 sztucznych rzęs na oku. ;c A na dokładkę róż na policzkach. Jedyne co mi się podoba to fryzura i nos. Nic poza tym. =)

Na pewno 'po' wygląda o wiele lepiej. Policzki musnęłam delikatnie różem, a powieki pomalowałam błękitnym cieniem 'brudząc' go czarnym cieniem.

Jest na pewno lepiej niż z makijażem, jednak nie najlepiej. (: Na dżinsy założyłaś rajstopy w panterkę! A jeśli chodzi o buty to nawet w realu wzór emu wygląda jak zwykłe, znoszone kapcie.

Chciałam stworzyć letnią, zwiewną kreację. Ubrałam doll 'na cebulkę'. Na nogi założyłam dwie pary butów, jedne z kokardką u góry.
wtorek, 28 grudnia 2010
Zawitajcie! :3
Mis26Martyna

Nie przepadam za kosmetykami `Luxe`. Wyglądają one bardzo tandetnie. ;c Nie podoba mi się również nos i kolor ust. Reszta jest w porządku. ;D

Zmieniłam fryzurę, dodałam czarny warkocz i nieco inaczej pomalowałam doll. Użyłam: czarnego i fioletowego cienia do powiek, czarnej kredki do oczu oraz różu. Szkoda, że nie miałaś innej szminki, gdyż ten kolor nie pasuje. ;]

Nie jest najgorzej, ale jakoś extra też nie jest. Całość trochę dziwnie wygląda. Może to wina tej kurteczki?

Długo zastanawiałam się nad wyborem stroju. Postanowiłam uczepic się czerni [jak zwykle]. Mam nadzieje, że nie wyszedł strój pogrzebowy. -,-
Zmiany .
No więc na blogu będzie trochę zmian . Będzie jeszcze jedna redaktorka . Może będzie nowy nagłówek ale nie obiecuję jak narazie . Ymmm ... No napewno metamorfozy będą szybko 'szły' .
Witam!

Od dzisiaj jestem nową redaktorką tego bloga.
Mam nadzieję, że mnie polubicie [ mnie i moje metamorfozy, notki].
Postaram się pisać jak najlepiej, czytelnie. No i to chyba wszystko. :D
Pozdrawiam, demetria123_4.
sobota, 25 grudnia 2010
Ehe , ehe .
No , a więc nadszedł ten czas xD . Poszukuję redaktorki . Która będzie pisać o nowościach itp .Która by mogła w starplazie robić różne kreacje , makijaże kursy makijażu itp , itd ;d . Która będzie oceniać różne scenerie i takie tam duperele . No poprostu szukam redaktorki .
piątek, 24 grudnia 2010
Joł , joł 35 pojst xD.
No więc doszliśmy do 35 pojstu xD. Właściwe do się z tego cieszę , bo to pierwszy blog który ma aż 8 obserwatorów . Wiem , wiem , że to nie jest tak wieeele ale ja nigdy nawet 1 -ego nie miałam na blogu obserwatora . Więc to dla mnie nowość .Chcę zrobić losowanie na 15 sd xd . To jest malutko ale u mnie jest krucho z kasą . To komentujta :3 . Eme , due , rike , fake , dorba , borba , usmesmake xD.
Edit : Już nigdy nigdy nigdy nie będę rozpuszczać cuuukru
Edit : Już nigdy nigdy nigdy nie będę rozpuszczać cuuukru
Dalszy ciąg nudy :/
Teraz osoby które są według mnie bardzo modne . Numeracja przypadkowa
1 .^Imanaya^
1 .^Imanaya^
2 .Azo_ona
3 . Blacksheep.
4.Elizka2121
5 . Landrynka12340
6.Miss.bou
7.Kaccunia
Edit : Mam pytanie - Jak rozpuszcza się cukier ?. Bo chcę zrobić domek z piernika a do tego jest potrzebny rozpuszczony cukier , a nie wiem jak to zrobić .
No a więc u mnie wigila sięe już skończyła a mi się nudzi ; P . Więc w związku z tym będzie dzisiaj nudne blogowanie O,o tzn . Siedzę na stardoll'u i szukam ciekawych stylów , makijażów , stroji itp . I chciałam też powiedzieć , że na początku planowałam żeby Zeberka była magazynem . Nie wyszło mi to dlatego to jest blog z metamorfozami . A pzt . Na stówę nikt się nie zgłosi do konkursu więc te 15 sd rozlosuję .
Od czasu do czasu wchodzę na Julietjuliet . Ten screen był robiony jakiś msc temu . Ale podziwiajmy i patrzmy na ten piękny strój :3 .
To nasza JulietJuliet dziś .Też ładny strój ala Alexander McQueen .
Yyyy ...Twarz nieco mniej mi się podoba :|. Widać , że ktoś placki gorące rzucał o te policzki .
yhy ładne Titie_13 ma bardzo ciekawy styl .
Od czasu do czasu wchodzę na Julietjuliet . Ten screen był robiony jakiś msc temu . Ale podziwiajmy i patrzmy na ten piękny strój :3 .
To nasza JulietJuliet dziś .Też ładny strój ala Alexander McQueen .
Yyyy ...Twarz nieco mniej mi się podoba :|. Widać , że ktoś placki gorące rzucał o te policzki .
yhy ładne Titie_13 ma bardzo ciekawy styl .
Elorasta
Jest ładnie i poprawnie . Ale policzki są nie równo pomalowane . Ja bym troszkę zaszalała z tym makijażem ale jak wolisz 7/10.
No ja zrobiłam troszkę dzikszy makijaż :>.
Nienawidzę Cię za to ..................że , lejesz mnie szmatą xD. 9/10
Wczoraj wieczorem nie miałam siły kombinować z ciuchami . Dlatego założyłam Ci prosty świąteczny strój :].
No ja zrobiłam troszkę dzikszy makijaż :>.
Nienawidzę Cię za to ..................że , lejesz mnie szmatą xD. 9/10
Wczoraj wieczorem nie miałam siły kombinować z ciuchami . Dlatego założyłam Ci prosty świąteczny strój :].
Wesołych Świąt ! .
No więc dziś jest Wigila . Bardzo się z tego cieszę ponieważ nie wiedziałam , że mój blog "dożyje" do Świąt , bo prawie każdy mój blog nadaję się do dupy -.- . Więc życzę wam wszystkiego dobrego , szczęścia , uśmiechu na twarzy , samych piątek w szkole , szczerych przyjaciół , wszystkiego czego zapragniecie w życiu i wszstkiego !!!.
Konkurs na stylizację świąteczną do wygrania 15 sd.
Konkurs na stylizację świąteczną do wygrania 15 sd.
czwartek, 23 grudnia 2010
Miss_allison
Nie wiem co powiedzieć . Twoja twarz jest dziwna i nie ładna . Miałaś o wiele ładniejsze medoll i stylizacje . Nie jest ładnie ani kolorystycznie 5/10
Włosy mają kolor brązowy , oczy pomalowałam ciemnym granatem oraz jasnym . Polczki tradycyjnie na czerwono :3 . A usta różową szminką i błyszczkiem .
Jest poprawnie ale nie ładnie :||| . 6/10
Tu tak jak w makijażu niebieski i czarny . Pod niebieską sukienką kryją się dwie sukienki dwa paski , jedna spódnica , rajstopy oraz czarne buty .
Olcia12200
Eh .. Nie podoba mi się . Twoja medoll wygląda dziwnie . Makijaż wygląda prawie jak każdy tutaj a włosy są dziwne . Nie podobają mi się brwi 5/10. Według mnie twoja doll wygląda w ogóle inaczej . Oczy pomalowałam na brązowo-czarno , poliki na czerwono i usta też na tą barwę . Włosy pomalowałam brązową farbą .
Jest dobreze 7/10 .
Przepraszam lecz ubranie będzie bez opisu , ponieważ idą święta a ja czasu ni mam O.o
Jest dobreze 7/10 .
Przepraszam lecz ubranie będzie bez opisu , ponieważ idą święta a ja czasu ni mam O.o
Punkie_13
*Screen makjażu po był robiony przedwczoraj .
Twoje rysy twarzy są naprawdę ładne . Makijaż mi się podoba , fryzura , cera , usta oprócz nosa .Jest dobrze 9/10
Jak pisałam ten screen był robiony wcześniej . Osobiście mi się bardziej podobają te części twarzy ale jest spoko :) . Coś ostatnio na fiolet mnie wzięło .Oczy pomalowałam trzema cieniami : Ciemnym fioletem , Czernią i lilią .Policzki lekkim różem , a usta błyszczkiem z LUXE .
Bardzo mi się podoba jest kolorystycznie i ładnie . Nie będę już paplać 10/10Już nigdy , nigdy , nigdy w życiu nie zrobię pierwszego makijażu.Na czarną sukienkę nałożyłam czarną bluzkę i wyszedł z tego ciekawy efekt . A bluzka ma wyglądać jakby źle nałożona :> . Do tego fioletowe rajstopy i czarne cuty ;D.
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)


