sobota, 27 listopada 2010

Majka9810

Jeezuu .Strasznie tu kolorowo . Masz bardzo popularny look . Prawie wszycy tak wyglądają ... 7/10
Ja Ciebie chciałam zrobić inną . Inną niż wszyscy . Zrobiłam dziwny ale orginalny makijaż ...
Dodałam różowego oraz czerwonego pudru  i łososiowej szminki ...
I te śliczne włoski

Już mówię czemu doll ma inny kolor skóry : Bo , screen był robiony później niż twarz doll (screen )

Tu jest zwyczajnie i kiczowato .Nudno poprostu 4/10
Zrobiłam coś wgl . innego . Dodałam body w panterkę , czarną sukienkę , czarną spódnicę , czarne rajspoty ,czarną torebkę i czarne buty ja bym to nazwała " Czarno-czarny świat"

Diana339

Jest ładnie . Nie będę nic komentować ale jest ładnie ale brwi są trochę za jasne . 8/10
Ja lubię ostre kolory. Postanowiłam , że tu będzie dosyć czerwono . No więc oczy pomalowałam na czarno podkreśliłam brwi ; brązową kredką  no i do tego tusz pogrubjający  , czerwoną szminkę i (chyba ) puder ale nie pamiętam :D.
Po co tu mój kometarz ?. Jak nie mam nic do komentowania 10/10 ...
Szczerze ?. Przed metamorfozą mi się jakoś bardziej podobało ale też zaczęłam kombinować.
Dodałam  brązowo-czarny podkoszulek , ten fajny płaszczyk  , brązową torebkę, rajstopy , buty w panterkę i  to coś na szyji ( zapomniałam nazwy ) .



                                      I przepraszam Diane339 za opóźnienie metamorfozy .

poniedziałek, 22 listopada 2010

Black_angel..12

Jest byle jak . Sama wiem , że mam taki makijaż ale tu on jest wykonany byle jak .Ten nos , brwi za wysoko usta nie ładnie pomalowane :|||.                      3/10
Wiem , wiem medoll jest dziwnie pomalowana ;d . Ale nie wiedziałam jak to zrobić więc chciałam zrobić coś orginalnego .Myślę , że mi wyszło ^^ . YYY .... Oczy pomalowałam na  biało-czarno . Użyłam tuszu pogrubjającego  usta pomalowałam DELIKATNIE błyszczkiem włosy : zaczesane . Do tego jeszcze ta fajna opaska z kolcami .
Jest dziwnie . Ten strój jest troszkę kiczowaty . Nie wiem jak to powiedzieć 5/10
Cieszę się z tego co zrobiłam . Dodałam czarny podkoszulek , czarną spódnicę , dwa paski : czarny i biało- czarny , obcasy i malutka torebeczka i ta fajna opaska ^^.

sobota, 20 listopada 2010

Missemilcia1997

Tak , tak podoba mi się ale te oczy nie idą w parze z nosem i z ustami  . Ale punktów za to nie chcę Ci odjąć bo , bardzo mi się podoba ;). 9,5/10
Oczy pomalowałam na czarno . Brwi też , usta pomalowałam tylko błyszczkiem po środku policzki brązowo-różowym pudrem dodałam do tego dwa pieprzyki i ładne włosy .


Jest ładne , a nawet bardzo ładnie  .. Nie wiem po co komentować ale 10/10
Zrobiłam coś wiosennego . Coś takiego jakby gorset (zapomniałam nazwy :x) Na to niebieska kamizeleczka , rzymianki , czarna spódnica i czarna torebka ..

niedziela, 14 listopada 2010

Natalia19972

Tfuu , nie podoba mi się żeby miała wybrać wgl nie mieć  kosmetyków , a wyglądać  czy mieć kosmetyki i wyglądać ta to bym wybrała 1-szą obcję . Ale , ale jest kilka plusów :1 .śliczne kuszące oczy xD 2. usta 3. kolor skóry 4 . kolor włosów  5 . kolczyk .
                                                          5/10.
Bum pa ra ra ra , bum pa ra ra ^. Hmmm .... Pomalowałam  oczy czarną kredką i 'maznełam' oczy tuszem wydłużającym . To tego dodałam ten słit kolczyczek :3 .

Szczerze ?. Ok  a więc wiedziałam , że mnie nie zachywiczisz ale nie wiedziałam , że to będzie chociaż przeciętne . Mi to nawet ale NAWET przypadło do gudtu
4/10

Potrafię czynić cuda . Taak jak Liroy w swojej piosence "Scoobydoo ya " ^_^ . Nałożyłam Ci dość wartościową i łądną rzecz ładne rajtki niebieskie rzymianki  i śliczną torebkę . Pllloszę sprzedaj mi ją :3.
                                                                             Szegnam paNstwa xD.

sobota, 13 listopada 2010

Veenus15

Witam was chciałabym was pionformować , że na blogu jest nowy nagłówek .
 ( Screen robiony wczoraj )
O kurwa ! To makabra ,  nic tu do siebie nie pasuję ten kolor skóry nic  a nic . Ja już nie wiem co mam o tym napisać . 0,5/10
Ale , Ale jandro , Ale , ale jandro xD. Przyznam zaszalałam   , ale nie za bardzo . Oczy pomalowałam leciutko fioletowym cieniem usta ( tylko górną wargę ) pomalowałam na czarno   jakoś nie chciałam używać różowej szminki z LUXE więc wyszło mi to Venus ' ala ' GaGa .
O mój Boże !  . To nie misz - masz to makabro-makabra 2/10


Nie powiesz mi , że jest gorzej . Bo , napweno jest lepiej niż przed . Ładnie i delikatnie .
!AVE! .

środa, 10 listopada 2010

StarkasiulaxD

Mój kometarz tu potrzebny nie jest . 4,1/10
Postanowiłam nie odchodzić od twojego stylu :3 . Wyszło to mi się podoba usta pomalowałm 3 szminkami filoletową ,pomarańczowo-czerwoną i ciemno różową . Policzki na moooooocniutki róż włosy na różowo i na to opaska z róż . Cukierkowo  ale nie za słodko ;)) .
Ładnie , ładnie tylko szkoda , że ty tego nie zrobiłaś ;c . 8/10

Hmmm ...Ja nałożyłam Ci t-shirt którego pragnę xD . Fajne spodeneczki , torebka wachlarz  fajne buciki z "Antidote" kurteczka ELLE iii gwóźdż prorgramu kozaczkie majteczki h'b xD.

wtorek, 9 listopada 2010

Spóźniony halloweenowy makijaż

Delikatnie malujemy kącik oka czarną kredką .
Teraz malujemy czarnym cieniem te miejsce gdzie pomalowałyśmy czarną kredką .

Policzki malujemy różowym pudrem policzki , potem brązowym a na koniec takim ni to żółć ni to brąz ok  nie będzie taki sraczkowaty xD .
Nakładamy ciemno - czerwoną szmikę z LUXE i potem ciemną z L'occitane a na koniec usta malujemy błyszczkiem z LUXE akurat tu go nie dodałam .

No , więc tak się kończy nasz kurs makijażu .... Mam nadzieję , że pomogłam :))

Agentka111 - metamorfoza

Witam dziś będzie kolejna metamorfoza jak zawsze ;) .


No , postarałaś się  ale  oczy , usta , nos i brwi są okropne usta mają fajny kolor . W makijażu jak się przyjrzałam to zobaczyłam jedne malutkie nie do pracowanie  przy brwi jest za dużo białego cienia . Szkoda , że nie podkreśliłaś policzków...
5/10
Pani Weronika królowa śniegu  . Ja dodałam wydłużający tuż biały i lekko pomalowane czarnym cieniem oczy , bardzo ładnie prezentują się z brązowo pomalowanymi policzkami  . Przepraszam wiem , że  to nie jest w twoim sylu  ale masz dużo kosmetyków ale mało króte elegancko ze sobą wyglądają mi się podoba ale nie wiem jak tobie ;)) .
Vivat to America , america odrazu tak okropna piosenka przyszła mi na myśl  jak zobaczyłam ten strój jest luz - bluz xD 7/10

Łoo  Jezu , buty przsunęłam ale to nic ... Ymmm ... Chciałam zrobić coś starego  ale eleganckiego myślę że mi to wyszło...


czwartek, 4 listopada 2010

Selena_gomez89

Co za dużo to nie zdrowo . Tak tu jest zdecydowanie za dużo ten kwiatek , kolczyki , fiolet na oczach . O matko! Wyglądasz jak dziewczyna z dyskoteki rano oczy poobijane ( bo gfioletowe ) a dlatego , że z dyskoteki bo te kolczyki
  1.5/10

"Elegancja - Francja " Tak to jest ładne i delikatne  . Pomalowałam Ci oczy fioletem lecz nie za mocno dodałam diamentowe kolczyki i ładne eleganckie włosy dla mnie teraz jest lepiej .

Jest znośnie . 4/10
Ja z Ciebie zrobiłam słitową ^^ łobuzicę  ... Mam obsesję na punkcie tej bluzki ;O.

Martal96

Hmmm .... Może i jest naturalnie ale jest nie ładnie może i sama mam te części twarzy choć tu mi nic do siebie nie pasuję . Twój kształt twazry jest dziwny takie  "Rude jajko" xD . Podobają mi się usta ,włosy, nos , oczy i brwi . Choć makijażu BRAK
Moja ocena : 3/10


Wiem , wiem może i nie jest to ładne , ale nie wiedziałam za co się wziąść . Usta pomalowane są dwoma kolorami : czerwonym i ciemno - różowym . Przy nosie zrobiłam jej żółte smużki :) . Nałożyłam czarne okulary i delikatniutko maznełam oczy tuszem . Włosy ala ' 80  rok . A ich kolor jest ciemno -czekoladowe.

Ubranie przed :
Jestem mile zaskoczona jest ładnie i prosto i znośnie .Ale , po jakiego dawałaś tą okropną torebkę to tych buciorów , sama je posiadam , lecz wyglądają jak takie duże buty specjalne do zabijania xD.
7/10



Postanowiłam trochę ulepszyć tamtem strój . Założyłam jej obcisły podkoszulek z napisem "DREAM " Ten żakiecik który miałaś przed , różowy szalik , rurki  i czarne buty na obcasie . Przykro mi , ale jedynie to przypadło mi do gustu .