sobota, 30 października 2010

Halloween'owy makijaż - krok , po kroku ;p .

Dziś jest halłin ( dla tych którzy nie wiedzą )   moje naaaj święto :3 .Więc  chciałabym przedstawić piękny , a zarazem upirony ;p makijaż moja Agatka ( blacksheep.) by się z tego uśmiała , że to jest straszne :P . Mamusiu jeśli to czytasz to uwagi zostaw na koniec najpierw makijażyk ;d ! .
O ! nie łee nie mam go ... znajknął :c . I po makijażu ;c . No nic nie będzie go

Halloween ! Buahaha .

Witam  przepraszam , że od tygodnia nie dodawałam żadnej notki . Przyznam nie chciało mi się ;))

_____________________

Dziś jest halloween więc , życzę wam upiornej nocki ! . I dużo cuksów ;) .

OoO! dyniuś jaka słit ;3 .

środa, 20 października 2010

Lilatesa

WItajcie ! Dziś będzie opis i może kryrtyka stylu Lilatesa Zaczynamy :
Jest fajnie lecz , heh z ust można się pośmiać  , bo  mają dziwny kształt   . Ale  pominąć to , to jest świetnie może i ten makijaż  jest bardzo znany lecz tu on jest delikatny i płynny  . Kurczę ! Muszę wziąść od Ciebie lekcję nakładania  pieprzyków , bo jak ja chcę nałożyć ponad 5 to w nie pasujących miejscach . Mi się podoba   . Zasługujesz na ocenę 9 .55/10

Jest fajnie . Żadniej barwy nie brakuję . Jest super 10 /10 .

Edit : Dziś jeszcze może dodam kogoś  ;).

wtorek, 19 października 2010

Kiki652

Hej ! Dziś będzię moja opinia wyglądu oraz stoju Kiki652 .
Moim zdaniem jest , świetnie   nic dodać nic ująć. Jest fajnie  makijaż płynny , no nic nie brakuje  , kolczyki też super !.


Jest zajebiście ! Ten tatuaż  jest super   no nie ma co komentować  poprostu  FENOMENALNIE!!! .

poniedziałek, 18 października 2010

...Gabisia9....

Hej , dziś znowu będą notki o świetnym stylu . Przepraszam , lecz zapomniałam napisać , że Landrynka12340 , Silverlvy , oraz Gabisia9 zgodziły się na to

;) .
No , a więc mam nie wiele czasu więc napiszę szybko  i krótko .
Podoba mi się bardzo , fajnie to wszystko ze sobą wygląda , ale jest jeden minus   , że te kolczyki nie idą w parze z sukienką , lecz pasują do rajstop. Nawet fajnie żebym Ciebie oceniała to dała bym ci 8 , 5 /10 .

Edit:dziś może jescze dodam coś z takich notek ;D ^.

Natalia .

niedziela, 17 października 2010

...Landrynka .....

Przepraszam Landrynkę po zapomniałam cyfr w jej nicku -_-.
1.) Makijaż ; - Zakochałam się w tym makijażu ! On jest śliczny żebym Ciebie ocieniałą to dałabym Ci 10 . Makijaż jest płynny , ładny i wgl . dopasowany :D
2.) Nie wiem czemu ale przypomisz mi Marlin Monroe hah ^.
Bo , koleżanka mojej mamy podobnie się ubierała  i mówili na nią " Anżela Mornoł " xD .
Co tu dużo mówić ! Jest Zajebiście ...

...Silverlvy...

Dziś chciałabym napisać o modzie stardollowej a więc:
Silverlvy
ubiera się świetnie . Tylko można pozazdrościć , bo naprawdę bardzo ładny ona ma styl .
Super :) Naprawdę.

wtorek, 12 października 2010

-Brak -

Jest już wieczór . Chiałabym pionformować was  o tym , że  jutro będzie  środa xD (ale wiadomość ) . I się bardzo cieszę a więc jutro będę dawała  , że tak powiem " modniarskie" noty . Nie tylko o stardollowej modzie ale też o normalnej ...
Natalia .

________________________
Jutro będzie temat o stylu : Glamour , Glam, Panterka , Lata ' 90   , 80 , firmy różnych projektanów  krytyka ubrań itp...
z Stardoll  będzie hmmm ... krytyka ubierania ...

Czarne keracje

Cześć na sd , jestem Elena6573  . Chiałabym wam troszkę  " popisać" o modzie a więc :
proszę nie kopiować
Pare dni patrzyłam na różne stroje natknęłam się na baardzo ciekawy pomysł ubrania . Jest to JulietJuliet . Widziałam już naprawdę wiele dziwnych stroji ale ten przekracza wszelkie granice . Hmmm ... no , cóż co by tu powiedzieć " Inspiration by : Aleksander McQuenn ...
Elena6573